В продовження теми двигуна, який використовується на моделі GLE 63 S, можна додати, що цей агрегат дооснащений гібридним стартер-генератором EQ Boost та 48-вольтовою системою електрофікації двигуна. М'яка гібридна архітектура дозволила отримати додаткові 22 к.с. та 250 Нм крутного моменту. Також, силова установка оснащена системою відключення частини циліндрів при низьких навантаженнях, що дозволило скоротити витрати пального ще на декілька відсотків. Доречи, меньш потужний Mercedes-AMG GLE 63 має в своєму розпоряджені лише 560 к.с. та 750 Нм крутного моменту. Середня витрата пального зарядженого кроссовера складає 11-12 літрів на кожні 100 км пробігу.
На відміну від базового GLE, наш герой має збільшені гальмівні механізми, електронний диференціал на задній осі, активні подушки двигуна, доопрацьований підсилювач керма,адаптивну підвіску. За додаткову плату доступні керамічні гальма та карбонові елементи кузова. До унікального оснащення топової модифікації увійшли багатопозиційний селектор вибору режимів руху та приводу та фірмова система повного приводу.
В салоні нового Mercedes-AMG GLE 63 S безліч спеціальних вставок та широкий вибір матеріалів та кольорів оздоблення. Якість матеріалів на самому вищому рівні і в порівнянні з конкурентами має власні фактури та стильну прострочку. Панель приладів розтянута на два 12,3-дюймові монітори, з якими ми вже знайомі декілька років. Спортивні сидіння брендовані логотипами AMG та мають чудову бічну підтримку та електрорегулювання з паміттю. Карбонові вставки дуже вдало поєднані зі шкірою ніжної виділки. Інтер҆ єр GLE 63 S можна визнати найкращим в класі, адже конкуренти більш орієнтовані на аскетичний вигляд та глянцеві сенсорні поверхні.
На європейському ринку нових автомобілів, модель Mercedes-AMG GLE 63 S очікується на весні 2020 року за ціною від 120 тисяч євро…